söndag 29 mars 2009

Ändrat fokus

Det blir längre och längre bloggpauser, tiden räcker helt enkelt inte till. Jag har haft en riktig svacka när det gäller jobbet den här vintern, men nu är jag taggad igen. Därför har jag bestämt mig för att fokusera mer på jobbet, för att kunna utveckla både mig, min undervisning och förhoppningsvis mina elever förstås :). När helgen väl kommer har jag just nu ingen ro att blogga, det är så mycket annat jag vill göra då. Snart är det dessutom dags för utvecklingssamtal och då blir det om möjligt ännu mindre tid över för trevliga saker som bloggande. Nåt litet inlägg blir det så klart ibland, fast inte lika ofta som tidigare. Men rätt som det är vänder det säkert och då kommer jag tillbaka med full kraft igen!

Jag önskar er kära bloggvänner en solig och vårlik vecka!

2 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Ha det riktigt bra och sköt om dig! Vi "ses" när vi ses :)

Sjöboden sa...

Känner igen mig :)

Kram C