torsdag 5 mars 2009

Snart fredag!

Nu är veckan snart slut, bara fredagen kvar sen är hägrar helgen! Det gör mig inget att jag blir sittandes sent med veckobrevet på torsdagkvällen när jag vet att det bara är en arbetsdag kvar.



Den här helgen inleds med ett besök på Rum & Trädgård på Kistamässan. Där ska jag träffa en kompis jag inte träffat på länge och det ska bli så kul att se henne :)


Framåt kvällen kommer äntligen Johnny hem, han har varit i Tyskland hela veckan. Det ska bli skönt att ha honom hemma igen!


Redan nu önskar jag er en riktigt vårlik och skön helg!

3 kommentarer:

På andra sidan väggen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej min kära bloggvän!

Den där torsdagskänslan är jätteskön, nästan lika mysig som när man kommer hem på fredagseftermiddagen och har hela helgen framför sig! Vad underbart det lät med Hem och trädgårdmässan! Hoppas att du berättar om hur du hade det där!

Stora kramar Amanda

Lallis - liv och leverne sa...

Kommer in med en måndagskram.
Hoppas att din helg blev bra:)
/Lallis