fredag 9 januari 2009

Blå väggar?

Har länge velat se Sex in the city och ikväll när ändå Johnny skulle bort, passade jag på att hyra den. Den var riktigt bra! Så härligt med lite glamour, kärlek, tårar och - naturligtvis - ett lyckligt slut. En sån där film man behöver ibland, för att drömma sig bort en stund. Till råga på allt fick jag lite näring till mina blå drömmar....

Blått har alltid varit min favoritfärg och den här bilden som jag hittade hos Dramhouse har länge funnits i mitt bakhuvud. Lite för ljusblått, men ändå så himla snyggt till det mörka golvet.



Så idag fick jag se Carries nystylade lägenhet, naturligtvis hade hon blå väggar!!!!

Hade precis bestämt mig för att satsa på ljust beige eller caffe latte, men nu blev jag allt lite sugen på blått igen :)

Frågan är om man vågar.....

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Den måste jag bara hyra nu!

Har hon blå väggar?

Kram Maud

Bitte sa...

Klart du vågar !
Jättefint med ljusblått,vitt och lite svart.
Tröttnar man så går det alltid att ändra .Eller hur ?
Kram Bitte

Lallis - liv och leverne sa...

Jag tycker nog allt att du ska våga:)
Läckra bilder!
Kram Lallis