måndag 3 augusti 2009

Skön måndag!

Hoppas att ni alla haft en bra början på veckan!
Första dan på sista sommarlovsveckan började riktigt effektivt och avslutades med en mysig middag tillsammans med min vän Ann-Sofi. Det blev mycket snack och många skratt. Måste se till att vi ses oftare!
Med sig hade hon en snygg mjölkkanna som genast fick träda i tjänst. Tack, Ann-Sofi!

När jag sprang i skogen i morse var luften hög och klar, fick nästan lite höstkänsla. Trots den friska luften gick det inge vidare att springa, kroppen ville inte alls. Två steg fram och ett tillbaka... Men i morgon är en ny dag - det är bara att köra på :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sööt liten kanna.

Trevlig vecka

Kram Lena

Irene sa...

Tack för Dina gulliga hälsningar hos mig :-)

Och önskar Dig detsamma!!!

( Den där lilla kannan var ju också söt! Jag har en liten från Bruka som jag använder flitigt. )

Kram!

Jenny sa...

Hej!
Vilken fin kanna du fick av din vän, är den från Himla?

Var oxå ute o sprang igår men efter jobbet..det var såå trögt o regnade gjorde det dessutom:)

Tack för tipset om Leilas filmjölkslimpa, tror att syrran (som är en hejare på att baka till skillnad från mig..) har gjort den några gånger!

Ha en jättebra dag,

Kramis Jenny

Pellfia sa...

Stort Tack för igår, det var supertrevligt verkligen! :) Det går ju så lång tid mellan varven och så är det så mycket som ska avhandlas... jag var helt uppe i varv sedan när jag kom hem, hade jättesvårt att somna! Vi får som sagt ses igen snart, men helt klart är att gårdagkvällen blir en kväll att minnas, när höstmörkret faller på.... då kan vi tänka tillbaka på den härliga sommarmiddagen ute i trädgården i kvällssolen... fnissen och så förstås babianarslet! :-D
KRAM!