söndag 2 augusti 2009

Det har varit en underbar helg! I fredags var vi på Elmstanatta vid Väddö kanal med våra grannar. Jag gjorde två fynd som jag ska ha på väggen i min walk-in-closet/tvättstuga/sy- och pysselrum. Vi satt länge på Väddö kanalkrog och njöt av kvällssolen. I går var vi på bröllop i en renoverad lada. Det var så himla fint och samtidigt enkelt. Bruden var så vacker, med en kort klänning och pärlor i håret. Johnny och jag hade riktigt kul, skrattade och dansade massor. En sån kväll man kan leva länge på!
Foto: Sköna Hem
I morgon börjar Johnny jobba och jag går in i min sista sommarlovsvecka. Det känns vemodigt som alltid, även fast jag förstås är tacksam över att fått vara ledig så länge. Nu är det bara att ladda upp igen, fylla i nya almanackan, läsa lite för att få ny inspiration, planera lektioner, läxor och temaarbeten. Men jag ska hinna slappa lite också, det har nästan varit för lite slappande den här sommaren. Så ska jag träffa lite kompisar också. Och måla förstås. Och kanske sy lite.... Ja, det blir nog en bra vecka, ett bra avslut på sommarlovet och en bra inledning på höstterminen. Hoppas att ni också får en skön vecka!

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Hoppas du får en riktigt härlig sista sommarlovsvecka!

Fin bild du har lånat!
Kram A-C