torsdag 7 augusti 2008

De mest inspirerande bilderna


Kan inte låta bli att visa några bilder från ett underbart hem som är min största inspirationskälla just nu när vi bygger ut vardagsrummet. Sköna Hem har gjort reportaget men Slettvoll visar också bilder därifrån i sin reklam. Jag har nog visat några bilder därifrån tidigare, men i så fall får det bli en favorit i repris :)
De mörka golven, vita väggarna, lampan, segelbåten, stjärnkikaren, den randiga mattan, sofforna, kuddarna, borden - allt är bara så otroligt snyggt! Efter att ha fått syn på de här shabby borden slipade jag än mer på mina stolar jag visade igår.

De två översta bilderna är från Sköna Hem, den understa från Slettvoll.

Jag skulle ju inte skriva något idag, tänkte bara titta in lite andra bloggar. Men så kunde jag inte låta bli i alla fall. Fast nu hinner jag ju inte titta in hos er, för nu ska jag till min kollega och börja planera för höstterminen. Hoppas att jag hinner kika en snabbis i kväll istället.

Önskar er alla en härlig torsdag!

7 kommentarer:

Bitte sa...

Ja det finns bara ett ord JÄTTESNYGGT. Det finns mycket snyggt på Sköna hems sida.
Ha en skön helg /Bitte

Anonym sa...

Vad fin inspiration du visar och vad underbart för dig att inreda det nybyggda sedan.
Det är bara att ladda plånboken :d

Kram Lena

Sjöboden sa...

Håller med!!
De bilderna ligger i min inspirationsmapp oxå :-)

kramiz

Lösvirkesbyggarna sa...

Bilderna åkte genast in i min inspirationsmapp också!
Kramar Anna

Pellfia sa...

Hello!
Har hälsningar från Henke, han tycker din blogg är superfin!! :)
Vi följer arbetet med huset med spänning, det kommer bli urfint!

Själv är jag en looser på min blogg, jag har lyckats sabba en hel massa formateringar o annat. Har du någon idé om vad som har hänt så får du gärna höra av dig! :-) Kram kram

Johanna sa...

Också jag har dessa bilder i min inspirationsmapp, de är alldeles härliga!

Kram!

E* sa...

Å Slettvoll! Ger så Mkt Inspiration! Ser att husbygget går framåt! Var ett tag sedan jag kikade in. Å Tid det tar det...men jag känner igen frustrationen över att inte hinna det man tänkt. Härda ut! Sedan när det är klart-har man glömt all väntan./Kram