onsdag 27 augusti 2008



Det finns många härliga höstnyheter från flera favoritmärken som gör att man verkligen längtar efter hösten. Lexington har kommit med en ny kollektion som är lite mer lantlig och.... mjukare än vanligt. Jag gillar det skarpt :)








På bordet bredvid sängen syns en söt liten väckarklocka som inte ser så dum ut. Sån skulle jag kunna tänka mig. Jag köpte en söt en på Ikea för nåt år sen, ni har säkert sett den förr;

Himla fin, men totalt oanvändbar. Tickade högt som attan och den höll på att skrämma livet ur mig när den ringde på morgonen. Nej, den går bara att använda som prydnad tyvärr.
Nu har jag en ny favorit från Tivoli Audio, den är supersnygg! Men den kostar hela 2895 kr hos Bagaren & kocken, lite väl mycket för att vackna till vacker musik på morgonen....
Men drömma kan man ju alltid! :)

4 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Härliga bilder verkligen!
Själv har jag precis visat bilder från House Style!

Lösvirkesbyggarna sa...

Ha ha ha. Jag köpte mig också en bra väckarklocka som ställer in tiden automatiskt och allting. Men använda den... nej, det ger min sambo hjärtsnörp och han som inte behöver vakna lika tidigt som jag! Kram Anna

Lärarbostaden i grönskan sa...

Tack för din kommentar hos mig! Jag tycker det är himla kul att hitta andra bloggare som är lärare! Verkligen fina textilier du visar! De skulle göra sig i vilket hem som helst!

Ha en fin fortsatt helg!

Stor kram

E* sa...

Vad spännande m bilderna från Husbygget! Nu börjar man ana hur det ska bli. Kommer bli sååå bra!!! Tack för Inspirationen från Lexington! Vill ha deras Handdukar i mitt Badrum- Vita!-har bruna & beiga nu...tycker Am.flaggan gör sig så himla bra på den Vita frottén...Klockan, ja, skriv upp den på önskelistan till Jul (sedan får Du väl klara Dig utan några år framöver...?*fniss*)/kram kram