onsdag 10 september 2008

Förälskad!

Idag har jag hittat så många fina möbler som dessutom är riktigt billiga! Kan man bli annat än lycklig?! Det var när jag tittade in hos Piffa och Puffa som jag såg att hon visade möbler från Möbelgrossisten. Eftersom det var ett och annat kryss inblandat så var jag förstås tvungen att titta vidare hos Möbelgrossisten. Jag lovar att det är fler än jag, och Piffa och Puffa förstås, som kan hitta flera favoriter där. Där fanns ju två soffbord som var superfina, för att inte tala om bokhyllorna, vitrinskåpen, byråerna och alla andra "kryss-möbler". Titta bar här så får ni se;




Två toksnygga soffbord! Kanske man skulle ha ett utan kryss, det får ju inte bli för mycket.


Sparar ju hellre kryssen till det här underbara vitrinskåpet....

Eller det här som skulle passa perfekt om jag bara hade ett större kök....

Snyggt vitrinskåp, fast utan kryss....

Här skulle jag kunna gömma alla fula pärmar och pluggböcker.

Drömma kan man ju alltid.... :)

5 kommentarer:

Sjöboden sa...

oj oj, kärlek vid första ögonkastet här med! Verkligen fina möbler, det bästa var att deras lager ligger i Göteborg, hurra vad bra!

:-D

Johanna sa...

Vad fiiina möbler!
Gillar dem alla mycket!

Kram!

Lösvirkesbyggarna sa...

Jättefina möbler! Skulle behöva ett vitrinskåp till vårt blivande kök. : )
Kram Anna

Anonym sa...

Åh vilka fina möbler! Ska genast gå in och kolla : )

Kram Maria

Anonym sa...

Kära nån då!

Jag vill ha alla möbler du visar genast.

Speciellt vitrinskåp är jag svag för.....

Ha en bra helg

Kram Lena