tisdag 23 juni 2009

Blå inspiration

Jag har förskökt hitta inspiration till våra blåa köksluckor, men det var inte så lätt. Hittade inte ett enda kök som föll mig i smaken. Vi är förstås totalt otrendiga som vill ha ett blått kök, men det hindrar oss inte, snarare så blir det en sporre - inge kul att ha likadant kök som alla andra :) Å andra sidan ska man ju leva med det ett bra tag så det är inte värt att vara för extrem.... Klicka på bilderna så får ni se var jag har hittat dem.











Det här tycker jag var läckert, mörkt blått med svart till. Men vågar man?



Hos Husligheter hittade jag många fina färgprover. Nu tar jag och åker ner till färgaffärn och får se vad de har för färgprover där. Lika bra att köpa hem ett gäng med provburkar och se hur det blir. Bilder kommer :)

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Jag gillar bild nr 5!
Lycka till, det är inte lätt med så stora beslut. Som du skriver så ska man ju leva med det ganska länge.
Kram A-C