onsdag 24 juni 2009

Hemska nyanser!

Det är ju tur att det finns provburkar så att man kan testa hur färgerna verkligen ser ut på plats. Så här såg de inte alls ut på de små färgproverna jag utgick ifrån, märkligt att det kan skilja så mycket. Nej, det får bli en tur till till färgaffärn....




Det är nog dalablå jag är ute efter tror jag, de ovan är inte dumma alls. Skåpstommarna blir vita och jag tänker tjuvstarta med dem redan idag. Jag ska måla ett skåp i taget för att minska på kaoset i huset, även om det kanske blir dammigt under tiden. Har rensat två överskåp som jag ska måla innuti först, sen kan jag flytta över saker dit så att vi kan börja riva skåpen vid fönstret. Så skönt att få sätta igång så att det blir klart snart!

1 kommentar:

Sommerlyst sa...

Takk for de fine ordene inne på bloggen min! ;) Så hyggelig å høre at det jeg viser kan være til inspirasjon for andre!

Så flott hus dere renoverer - stuen/vardagsrummet blir sååå fint!

Legger deg til blogglisten min, så kan jeg følge med videre ;)

~M~