tisdag 21 oktober 2008

Award!


Maria med bloggen Roslagsdrömmar har gett mig en award! Jag blev så himla glad, tack snälla Maria!
Det finns så många att skicka den vidare till, men den här gången väljer jag Bitte och Home Sweet Home. Hon har börjat blanda in lite svart i allt det vita och det blir super läckert! Titta in hos henne så får ni se vad jag menar :)


Nu är det dags att krypa i säng, är toktrött. Har suttit en lång stund och letat efter inspiration till lektioner inför FN-dagen. Lite i sista stund, som vanligt.... Inte hittade jag nåt heller, någon som har en idé?

Rena lakan, mmmm så skönt det ska bli att krypa i säng! Natti natti!

3 kommentarer:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej!

Vilken mysig bäddning! Älskar dina spetslakan!Har själv suttit vid datorn och jobbat hela kvällen. Har bl.a. gjort ett arbetsblad om presidentvalet i USA och en mall för bokrecensioner. Har du kollat på Lektion.se ang. FN-dagen? Ett tips annars kan väl vara att låta dina små barn klippa ut fredsduvor ( du hittar säkert mall på nätet)och att ni pratar om FN:s barnkonvention. De kan väl rita bilder till de olika rättigheterna. Och så tycker jag att det är trevligt med lite sång den här dagen, I natt jag drömde t.ex. Det finns säkert andra söta sånger som passar de mindre barnen som handlar om fred, frihet och vänskap.Grattis till awarden!

Stor kram

Lallis - liv och leverne sa...

grattis :)
Och vad härligt det är att krypa ner i nybäddat!
Kram Lallis

Bitte sa...

Tack snälla du för Awarden det var roligt . Kul att höra att du gillar det svarta.
Kram Bitte