torsdag 9 oktober 2008

Hem att drömma om

Måste få visa två hem från Allt i Hemmet som är så underbart inspirerande - så här vill jag ha det! Det är något med färgerna som sprider både lugn och hemtrevnad. Har scannat in bilderna, så kvalitén är inte den bästa, men det får ni stå ut med :)

Läckert med ord på väggen. Älskar stjärnor, så matten skulle passa bra hos oss.

Kolla bara soffan, fåtöljerna, mattan, bordet, de små kakeltavlorna på väggen.... vill ha!!!!

Snygg matta om man vill liva upp golvet. Gardinerna är dock väl mönstrade....

Fler snygga bokstäver! Fast jag skulle nog nöja mig med att ha dem på ett ställe i huset.

Snyggt kakel, fast kanske lite plåttrigt?

Underbar matplats! Roligt med olika stil på bord och stolar.


Hall och dressingroom med heltäckningsmatta. Har inte gillat det förut, men efter att ha sett de här bilderna så.... Man är inte sämre än att man kan ändra på sig! ;)

Stilrent sovrum. Fast jag vet inte om jag skulle stå ut att ha fönstret bakom huvudet, jag vill ju ligga i sängen och kunna titta ut på himlen - rakt fram liksom.
Nu måste jag jobba lite, utvecklingssamtalen som drar igång nästa vecka....
I morgon är det fredag!!!!!!!!!!!!!









3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

OJOJOJ då jag fick det numret kunde jag inte släppa tidningen!! Det var absolut ett storfavorithem, helt underbart! Jag vill också ha det så! Fick många idéer från reportaget som jag ska försöka förverkliga!

Sjöboden sa...

Så bra! Jag har inte den tidningen så tack för smygtitten :-)

kram C

Anonym sa...

Ja visst är det hemmet underbart! Har suttit och dreglat över tidningen ; )

Trevlig helg!
Kram Maria