onsdag 14 maj 2008

Blommiga tapeter i köket


Jag har alltid varit mest för enfärgade målade väggar, men när det gäller köket börjar jag bli sugen på en tapet med blå blommor. Köksluckorna ska vara vita och golvet och bänkskivorna i mörkt trä. Köket från Electrolux Home ger en fingervisning om vad jag tänkt mig. Fast tapeten är ändå inte helt rätt. Här kommer några andra tapeter som jag tror skulle passar bättre.


Engelska Tapetmagasinet

Ralph Lauren

Ralph Lauren

Det lär inte gå åt så många rullar eftersom köket är litet, därför kanske vi kan kosta på oss en tapet från Ralp Lauren. Gillar man blått och det marina stilen har han mycket snyggt att välja mellan, titta bara här;



Man skulle ju kunna ha tapeter i badrummet också, rosa rosor kanske.... Fast det får jag titta efter en annan dag :-)

2 kommentarer:

irma´s uthus sa...

Härliga tapeter:) ha en härlig helg!

Anonym sa...

hittade din blogg då jag googlade efter tapeter. Vill bara säga att du verkar ha en mysig blogg och hoppas du lever dina drömmar. :)