måndag 26 maj 2008

Det bästa jag vet!






Det har varit en otroligt skön helg! Att få vara på sjön med familjen en hel dag var helt underbart! Det bästa av allt var när jag och mina brorsbarn satt fram i fören och njöt av vinden och farten när vi flög över vågorna. Det är absolut det bästa som finns, det finns ingenting som gör mig så lycklig, så fri och full av energi som att sitta fram i fören. Det kommer jag att leva på länge, länge!

Väl på Utö åt vi en lång lunch på Utö Värdshus och njöt sedan av solskenet på verandan. Tiden flög iväg och tyvägg hann jag inte gå i alla små butiker som jag planerat, men en sväng in till Utömakarna blev det i alla fall. Köpte inget den här gången, det får vänta tills jag hinner titta i lugn och ro, kan inte handla när jag är stressad.

1 kommentar:

Sjöboden sa...

Hej och tack för att du lämnade ett spår hos mig! Nu hittade jag ju din fina saltstänkta blogg *gillar*. Klart du får länka, blir ju bara hur glad som helst.
Kramar Caroline