onsdag 21 maj 2008

Den blomstertid nu kommer....


Idag har jag börjat leta fram sommarsånger för att få lite uppslag till vad min klass ska sjunga i kyrkan på avslutningen och det är så himla roligt! Jag älskar att sjunga, men jag ska erkänna att jag inte gjort det många gånger med min klass. Det föll liksom bort bland allt annat som ska finnas med på schemat. Nu ska det dock bli ändring på det - här ska sjungas sommarvisor som aldrig förr! Åh, vad jag älskar att vara "fröken", speciellt nu när det bara är en massa roliga saker vi har kvar att göra innan det underbara sommarlovet börjar! Fast jag längtar faktiskt redan till hösten, då ska jag göra allt så mycket bättre än jag gjorde i år!

2 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Utbyggnaden kommer att bli superfin, ser den framför mig! =) Du visar många fina bilder, tror bestämmt vi har lite lika stil....

Blir bara glad om du länkar mig!

Nu en nyfiken fråga.... bor du i Roslagen? om du vill svara.... förståss.

Ha det bra! Kram L

På andra sidan väggen sa...

Japp, jag bor i Roslagen, fast inte så nära kusten som jag skulle önska. I brist på hav njuter jag istället av åkrar och ängar, det ger en liknande känsla, öppna vidder och "mycket himmel". Men det måste förstås till en hel del marin inredning för att få den riktiga skärgårdskänslan ;-)

Kram, Ann