onsdag 28 maj 2008

Ljuvliga dofter

Tog en promenad idag när jag kom hem från jobbet. Det var en ren njutning, bara alla dofter som slår emot en just nu! Häggen har ersatts av syrenerna och nu kommer även liljekonvaljerna - ljuvligt!

Nyblom o Kollén har så mycket snyggt som är både lantligt och marint. Önskar att de hade en nätbutik så att alla deras saker fanns samlade på ett ställe. De har förstås en lagerbutik, får besöka den nästa gång jag ska till Göteborg (vilket tyvärr inte lär bli på länge....).


7 kommentarer:

Mjuka sa...

Hej och Hå
Nu blev jag tokintresserad!! Har de en lagerbutik i Gbg, jag bor ju där. Vet du vart!! Jag shoppar deras grejer på Balders hage i ALingsås
kramar Malin

Anonym sa...

Hej,
Tack för kommentaren på min blogg! Vad roligt med en till roslags bloggerska : ) Vilka fina saker du visar upp! Hit kommer jag gärna igen.

Ha en bra dag!
Kram
Maria

På andra sidan väggen sa...

Malin; här är länken till lagerbutiken; http://www.nyblomkollen.se/lager-stora-holm.html. Hoppas du hittar dit! Du får rapportera när du varit där :-)

Kram
Ann

yanmaneee sa...

goyard handbags
supreme outlet
yeezy supply
goyard
golden goose sneakers
moncler outlet
moncler jackets
golden goose sneakers
supreme hoodie
supreme clothing

geausleyt sa...

visit this website my latest blog post Source replica bags online read here over here

Anonym sa...

her response YSL Dolabuy click here for more dolabuy gucci More about the author gucci replica handbags

tesmoop sa...

replica bags supplier my company b5c15a7d46 replica bags supplier Visit Your URL y5k06w7l13 buy replica bags replica bags supplier replica bags my sources f8l51v4u49 replica bags from china free shipping