måndag 7 juli 2008


Nu vill jag skicka vidare awarden jag fick av La Fleur Blanc som själv verkligen är värd den utmärkelsen. Här är några andra underbara bloggare som är väl värda ett besök;

Strandviksvillan som ger mig mycket inspiration och just nu är fullt upptagen med att göra iordning tomten.



Sand mellan tårna som precis planterat om sina örter och som bland annat visat sitt otroligt fina sovrum.



Sjöboden som är på segelsemester nu, men som annars visar många inspirerande bilder från sitt vackra hem.





Lyckostunder som gett mig både inspiration, butikstips inför min tripp till Helsningfors och recept på chokladmuffins.


Tack för all inspiration och alla gulliga kommentarer jag fått av er!


You make my day!


:-)

3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Tack tack tack snälla rara!! Jag blir jätteglad :D och förstås smickrad!
Intressant att du valde den bilden, symaskinen gillar jag massor och den är viktig för mig. Skickar absolut utmärkelsen direkt tillbaka till dig!

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen! Jätte fina bloggar du skickar den vidare till : ) Men du måste ha skickat kommentaren om att du har något att hämta till fel blogg? Inte skulle den väl till mig : )

Ha en härlig dag i vackra roslagen!
Kram Maria

Johanna sa...

Oj tackar söta du!
Vad glad jag blev!!

Nu måste jag börja fundera till vem jag skall skicka vidare den :-)

Kraaam!