måndag 9 juni 2008

En titt hemma hos min bror


I helgen var jag hemma hos min lillebrors familj och tog hand om deras två killar. Då passade jag på att ta lite bilder så att ni kan få se hur fint de har i sitt hus. Det är ständiga projekt på gång, just nu byggs ett till sovrum så att lilla pyret som väntas i juli ska kunna få ett eget rum.

Hallen är nybyggd. Man kan lugnt påstå att vi har samma smak när det gäller inredning, titta bara på väggpanelen, hatt- och skohyllan i "kryssmodell", lyktan framför fönstret och den i fönstret, skeppsklockan på väggen.... Jag blir alltid "inredningslycklig" (ni fattar nog vad jag menar ;-)) redan i hallen när jag kommer hit.


Visst är det fint!? Nu måste jag pausa för att se hur det ska gå i årets "Sommartorpet". Är inte alls så säker på att det blir som vanligt i år.... Men jag hoppas att jag har fel! :-) Återkommer snart med fler bilder från brorsan.

2 kommentarer:

Bitte sa...

Oj vilken fin blogg du har !!!
Vad skönt att höra att det är flera än jag som saknar Ernst.
Vilket jättefint hus din bror verkar ha .
Snygg still också. Hi hi
Vi hörs nog igen/ Bitte

Sjöboden sa...

Ja det var verkligen fint...*gillar*! Förstår vad du menar med *inredningslycklig*
kram C