lördag 14 juni 2008

Loppis i Grisslehamn

Igår hade vi konferens på Hotell Havsbaden i Grisslehamn. Det var riktigt kul att få komma bort från skolan även om vi naturligtvis jobbade hela dagen. På kvällen åt vi en riktigt god middag och sedan satt vi utanför stugorna vi hyrt och pratade ända tills daggen trängt igenom kläderna och myggorna blev för intensiva.

I morse hann vi med både en loppis och några besök i bodarna i hamnen. Jag brukar inte ha tålamod med loppisar, tycker att det är så mycket skräp, men nu har jag bestämt mig för att stå ut så att jag kan göra såna fynd som många andra bloggare gör. Jag tycker nog att jag lyckades idag, hittade två jätte läckra plåtburkar som fick följa med hem. Vet inte vad jag ska ha dem till än, men fina är de!





Det är mycket nu med skolavslutning, födelsedagar, konferens och middagar, men snart har jag all tid i världen att göra inlägg och läsa alla era fina bloggar - för snart har jag sommarlov! :-)






3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Visst går du på loppis igen efter dom fynden...?
Tänkte bara säga att jag kollat genom dina äldre inlägg - igen! Så mycket fint du visat. Tycker nästan jag borde röja upp o fixa i Storebrors rum så jag får visa det för dig, tror du skulle gilla de nya gardinerna!

På andra sidan väggen sa...

Jag ser fram mot att få se hans rum - och gardinerna! Inspiration till killrum mottages tacksamt, skulle vilja fixa till bonussonens rum och gardinerna är det första som behöver bytas ut.

På andra sidan väggen sa...

Det blir definitivt fler loppisar framöver, det gav verkligen mersmak! Var förresten på en auktion för ett par veckor sedan, ska ta och fota det vi hittade där.