tisdag 3 juni 2008

Vita soffbord


Efter att ha fått lite stöd så lutar det nog åt att det blir ett vitt soffbord, trots de bruna skinnsofforna. Det var min sambo som fick idén när han hittade bordet ovan i Mios katalog. Det är egentligen till TV-rummet vi behöver ett nytt bord, men när han såg det vita bordet fick han för sig att vi kan flytta ner det vi har nu i vardagsrummet istället och köpa ett nytt till nya vardagsrummet. Himmla bra idé, det hade jag ingen tanke på! Just nu har vi dille på kryss på alla möjliga ställen (staket, vitrinskåp, stolar, sängar mm) så det var förstås det han fastnade för. Det här råkar dessutom vara på rea just nu, kanske bäst att slå till? Skulle eventuellt kunna tänka mig att måla om det med en matt vit färg, då skulle det nog passa bättre.

Här är några andra bord som inte heller är helt fel:





Zandvoort




Mio




Ilva

4 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Hej där! Tack så jättemycket för att du vill länka mig, känns fortfarande konstigt att nån vill göra det! Du är rätt ny, ser jag, har kollat genom hela bloggen och den är jääääättefin!! Gillar allt som du visat, vi har samma smak, gärna vitt men också mörkt som ger tyngd och karaktär. Förstås i new england stil ;o)
Ha en riktigt bra dag!
~Anki~

StrandviksVillan sa...

Jag igen... Nu har jag länkat dig också!!

Sjöboden sa...

Vilka fina bord! *vill ha* vill ha*
Har en utmaning till dig. Anta den om du har tid och lust.
kram C

Brickbord sa...

Riktigt fina bord!