fredag 6 juni 2008

Riktig semester

Att vara barnvakt hemma hos min lillebror i Nacka är som att vara på semester. Barnen är stora, 6 och 10 år, och behöver inte så mycket passning längre. All mat finns hemma och picknickmaten var till och med packad och klar när jag och min bonusson kom i morse. Vi har hunnit med fotbollsturnering, fika med mina föräldrar, skjutsa in sambon till stan, badat, lagat och ätit mat och nu har vi precis hyrt en film som vi ska se. Inga måsten, bara roliga saker att göra. En intensiv men jätte mysig dag! Jag har tagit en massa kort som jag fått lov av brorsan att lägga ut på bloggen, så de kommer så fort jag kommer hem igen. Jag blir alltid inspirerad när jag varit här, det hoppas jag att ni också blir..... :-)

När jag är i Nacka brukar jag alltid passa på att besöka Vita Hem, en butik jag varmt rekomenderar.

Inga kommentarer: